Nieuw jaar, een nieuwe hobby!

Oke, ik hoor je denken, Anna je bent al zo druk en nu ook nog eens tijd maken voor een nieuwe hobby. Maar, deze hobby kan ik juist combineren met mijn drukke leven en maakt de dingen die ik toch moet doen, zoals de was, strijken , koken en andere huishoudelijke klusjes een stuk leuker.

Daarom ook super leuk om met jullie delen, want jullie mama’s vinden dit misschien wel net zo leuk als ik. En hoe leuk ook dat ik een samenwerking op heb kunnen zetten met een bedrijf waar ik zelf zo enthousiast over ben. En, pssst…ik heb ook nog een kortingscode voor jullie.

Lezen en luisteren
Ik hou van lezen, maar ik merkte dat ik vaak niet verder kwam dan het eerste hoofdstuk. Boeken kocht ik wel met het doel ze toch ook ooit te lezen en verder te komen dan het eerste hoofdstuk, maar het feit is dat ik er nu niet toe kom. Niet alleen frustrerend, maar ook jammer omdat ik er juist zo van kan genieten. Gelukkig ontdekte ik Storytel en daarmee ook mijn nieuwe hobby. Eerst dacht ik nog, een luisterboek is niets voor mij, dat is iets voor kinderen of juist voor ouderen, maar hé een dertiger pakt toch een boek van de plank? I was wrong! Wees gewaarschuwd zeg ik ook nu, want het is zó leuk dat ook jij weer boeken zult verslinden.

Tijdens het strijken of koken kan ik genieten van een luisterboek, maar ook als ik even wil ontspannen om bij te komen van een hectische dag met de meiden is het ideaal.

Altijd en overal
Het meest ideale vind ik dat je het altijd en overal bij je hebt, tenminste, ik ga nergens naar toe zonder mijn telefoon;-) Nu reis ik zelf niet meer met het openbaarvervoer, maar hoe relaxt kan het zijn om tijdens je treinritje naar een boek te luisteren.

Uitgebreide collectie
Ook een mega pluspunt vind ik de enorm collectie boeken die je kunt lezen. Er staan maar liefst 60.000 boeken in de app! Ik switch zelf graag tussen boeken van bijvoorbeeld Susanne Vermeer en vervolgens naar zelfhulp boeken, zoals de kracht van het NU of Om Denken. Zeker met boeken die iets lastiger zijn om te lezen vind ik het heel fijn om ze te kunnen luiteren.

Maak het persoonlijk
Zoek tussen de ruime collectie jouw favorieten boeken op en zet ze in de app op je boekenplank. Ben jij normaal een snelle lezer? Ook met het afluisteren van een boek kun je de snelheid verhogen. De luistertijd verschilt enorm per boek. Zo heb ik boeken die je in 2 uur uit luistert, maar ook boeken die rustig 9 uur in beslag nemen.

Kortingscode
Ik ben benieuwd of ik jullie enthousiast heb kunnen krijgen om dit ook uit te proberen. Het leuke is dat ik jullie een kortingscode mag geven, waarmee jullie een maand lang gebruik kunnen maken van Storytel voor slechts €0,99 cent in plaats van €9,99. Super leuk toch zo’n proef abonnement! Na deze maand zal het abonnement doorlopen voor €9,99 per maand, tenzij het je niet bevalt en je het na de proeftijd stopzet. Je krijgt deze aanbieding via deze link, MoedersNatuurlijk in samenwerking met Storytel

2 Reacties op “Nieuw jaar, een nieuwe hobby!

  1. Geweldig zeg zo’n story tel app, ik ga het doen!!! Ik val vaak in slaap bij boeken lezen maar dit kun gewoon lekker met je oordoptjes in overal luisteren, als ik achter mijn laptop zit, met het uitlaten van Doodle, heerlijk onder het autorijden !! Ik ga het gelijk regelen, TOP.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie